Noutăți
Noutati Baza de cunostinte ERA-ERP
Noutati 01.05.2015: Lansare portal e-learning. Acesta poate fi adaptat oricărui domeniu de activitate în vederea realizării de cursuri asistate de calculator.
Noutati EPA - Evidența Personalului Aeronautic
Noutati ERA ERP - Instituții Publice transpunere plan de conturi pentru instituții publice la OUG 2021/2013
Office EDS Office este utilitarul integrat in ERA ERP ce simpifica manipularea fisierelor uzuale de birou.
CRM ERA CRM - Lansat la 01.07.2013!
Dashboard ERA ERP Dashboard - Permite o viziune de ansamblu asupra tuturor indicatorilor de performanţă ai companiei!
Noutati ERA ERP 2013 privind TVA la încasare, în conformitate cu OUG 15/2012, pentru completarea legii 571/2003


EPA - Evidența Medicală a Personalului Aeronautic
Adăugat în categoria Diverse articole la data 25.06.2015

EN: EPA - Aviation Personnel Records

Aplicația denumită "Evidența Medicală a Personalului Aeronautic" permite atât gestionarea personalului aeronautic, cât și eliberarea de certificate medicale pentru clasele: 1, 2, 3, LAPL și Echipaj de Cabină.

Funcționalități principale:

  • consultarea și completarea nomenclatoarelor de Companii Aeriene, Aparate de Zbor, Funcții, Limitări profesionale precum și Țări;
  • evidența personalului aeronatic (introducerea - se poate realiza de către medici, modificarea și ștergerea - se pot realiza doar de către administratori);
  • gestionarea vizitelor medicale ale clienților;
  • gestionarea tipăririi certificatelor medicale (în ce condiții și de către cine);
  • obținerea cererilor de examinare și a rapoartelor de examinare (în funcție de clasa de care aparține clientul);
  • căutarea personalului aeronatic prin punerea la dispoziție a unui formular multicriterial;
  • obținerea unor raporte statistice ce prezintă vizitele pacienților dintr-o perioadă de timp din toate companiile aeriene sau doar dintr-una specificată de catre utilizator, precum și după un anumit medic sau o anumită clasă de certificat;
  • definirea de conținut personalizat pentru prezentarea comunicatelor către utilizatorii aplicației;
  • gestionarea utilizatorilor și drepturilor de acces de catre un administrator desemnat;

 

Fisa Client        Raport examinare        Nomenclatoare

Cerere        Continut        Raport Statistic




Adaugati un comentariu.

Nume* :

E-mail* (nu va fi publicat):

Comentariu* :


Semnificaţie* : câmpuri obligatorii

Comentarii existente: 0

 

© Else Digital Solutions, 2017



Adresa: Str. Doina nr.9, Incinta Dual, Cladirea B, Et. 1, Sector 5, Bucuresti, CP 052151

Telefon, Fax: +4031 800 9831

e-mail: office@else.ro