Noutăți
Noutati Baza de cunostinte ERA-ERP
Noutati 01.05.2015: Lansare portal e-learning. Acesta poate fi adaptat oricărui domeniu de activitate în vederea realizării de cursuri asistate de calculator.
Noutati EPA - Evidența Personalului Aeronautic
Noutati ERA ERP - Instituții Publice transpunere plan de conturi pentru instituții publice la OUG 2021/2013
Office EDS Office este utilitarul integrat in ERA ERP ce simpifica manipularea fisierelor uzuale de birou.
CRM ERA CRM - Lansat la 01.07.2013!
Dashboard ERA ERP Dashboard - Permite o viziune de ansamblu asupra tuturor indicatorilor de performanţă ai companiei!
Noutati ERA ERP 2013 privind TVA la încasare, în conformitate cu OUG 15/2012, pentru completarea legii 571/2003


Modulul Financiar - Contabil
Adăugat în categoria Diverse articole la data 15.12.2013

 

Caracteristici generale

Se asigură suport pentru evidența contabilă primara si contabilitatea sintetica a operaţiunilor efectuate în cadrul firmei, în conformitate cu Legea Contabilităţii  şi a reglementărilor complementare.

Aplicatia poate gestiona operatii contabile provenind de la mai multe sedii contabile ale aceleiasi companii. Acestea pot fi grupate in jurnale contabile configurabile la nivel de utilizator. Registrul jurnal general, Registrul inventar, Registrul Cartea mare, Jurnalul de Vanzari/Cumparari, Jurnalul de Casa/Banca etc. sunt la un 'click' distanta de utilizatorul autorizat.

Planul de Conturi poate fi dezvoltat la oricate niveluri analitice, in functie de necesitatile proprii.

Se pot defini unul sau mai multe formate pentru balanţele de verificare la nivelul fiecarui sediu contabil iar regasirea notelor/formulelor contabile se poate realiza dupa criterii multiple.

De asemenea, aplicaţia informatică permite:

  • operaţiuni de stornare;
  • împerecherea sumelor plătite/încasate cu documentele privind datoriile/creanțele.
  • generarea automate a formulelor contabile în baza documentelor introduse si a monografiilor contabile definite;
  • generarea automata a notelor contabile de inchidere de lună şi stabilirea rezultatelor;
  • asistarea utilizatorilor la întocmirea deconturilor de TVA;
  • introducerea de operaţiuni în care data documentului diferă de data calendaristică;
  • interzicerea introducerii de operaţiuni pentru perioadele marcate ca fiind închise;
  • închiderea/deschiderea perioadelor contabile numai de către utilizatori autorizati;

Privind operatiunile de casierie si banca, utilizatorii privilegiati pot:

  • defini bancile si casieriile cu care se lucreaza;
  • asocia fiecarei banci/casierii a unuia sau mai multor conturi contabile, indiferent de valuta;
  • vizualiza/tipari rapoarte selective sau integrale privind soldul facturilor clientilor precum si balanta relatiilor clientilor/furnizorilor cu compania;
  • imperechea instrumentele de plata cu documentele reprezentand creante/datorii, atat manual, prin selectia de catre utilizator, cat si automat, de catre aplicatie, printr-o interfata specifica.

Privitor la contabilitatea specifică instituțiilor publice, acest modul asigură, în plus:

  • realizarea prevederilor legale referitoare la Angajarea, Lichidarea, Ordonanțarea și Plata  cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale.

  • asigură întocmirea situațiilor financiare trimestriale și anuale;

  • asistarea și monitorizarea introducerii angajamentelor bugetare individuale sau globale, a ordonanțărilor de plată precum și a plăților propriu-zise, în corelație cu sumele defalcate în bugetele aprobate conform clasificației bugetare.




Adaugati un comentariu.

Nume* :

E-mail* (nu va fi publicat):

Comentariu* :


Semnificaţie* : câmpuri obligatorii

Comentarii existente: 0

 

© Else Digital Solutions, 2017



Adresa: Str. Doina nr.9, Incinta Dual, Cladirea B, Et. 1, Sector 5, Bucuresti, CP 052151

Telefon, Fax: +4031 800 9831

e-mail: office@else.ro