Noutăți
Noutati Baza de cunostinte ERA-ERP
Noutati 01.05.2015: Lansare portal e-learning. Acesta poate fi adaptat oricărui domeniu de activitate în vederea realizării de cursuri asistate de calculator.
Noutati EPA - Evidența Personalului Aeronautic
Noutati ERA ERP - Instituții Publice transpunere plan de conturi pentru instituții publice la OUG 2021/2013
Office EDS Office este utilitarul integrat in ERA ERP ce simpifica manipularea fisierelor uzuale de birou.
CRM ERA CRM - Lansat la 01.07.2013!
Dashboard ERA ERP Dashboard - Permite o viziune de ansamblu asupra tuturor indicatorilor de performanţă ai companiei!
Noutati ERA ERP 2013 privind TVA la încasare, în conformitate cu OUG 15/2012, pentru completarea legii 571/2003


Modulul Resurse Umane
Adăugat în categoria Diverse articole la data 15.12.2013

 

Caracteristici generale

Aplicaţia informatica asigură suport pentru activitatea specifică a departamentului de resurse umane, inclusiv pentru calculul de drepturi sau obligaţii băneşti ale angajaţilor şi ale firmei.

De asemenea, asigură mecanismul de raportare a diferitelor situaţii solicitate de terţe entităţi privind fiscalitatea, asigurările sociale, şomajul etc.

Modulul Resurse Umane permite :

  • definirea şi introducerea de atribute dinamice aferente angajaţilor, precum si obtinerea de rapoare personalizate, configurabile de catre utilizator;
  • introducerea/modificarea contractelor de munca ale angajatilor;
  • introducerea/modificarea datelor privind persoanele aflate în întreţinerea salariatului ce au statut de coasigurati; determinarea deducerii personale ce va fi calculata fiecarui salariat.
  • editarea declaratiilor 112, 205;
  • intoducerea/modificarea datelor cu privire la reținerile ce se aplică salariatului. Se ofera facilitatea retinerii recurente a unor sume de bani, in momentul calcului salariilor;
  • evidenţierea concediilor de odihna ale angajaţilor;
  • evidentierea concediilor medicale ale angajatilor: introducerea codului de diagnostic (nomenclator 999) permite urmarirea istoricului diagnosticelor pe fiecare angajat;
  • întreţinerea nomenclatorului documentelor necesare la angajare sau a studiilor efectuate;
  • definirea de grupuri de angajaţi, pentru care se pot atribui actiuni specifice sau se pot obtine rapoarte doar pentru angajati ce apartin de un anumit grup;

 

 




Adaugati un comentariu.

Nume* :

E-mail* (nu va fi publicat):

Comentariu* :


Semnificaţie* : câmpuri obligatorii

Comentarii existente: 0

 

© Else Digital Solutions, 2017



Adresa: Str. Doina nr.9, Incinta Dual, Cladirea B, Et. 1, Sector 5, Bucuresti, CP 052151

Telefon, Fax: +4031 800 9831

e-mail: office@else.ro