Permite gestionarea cu succes a tuturor relațiilor contractuale atât cu clienții cât și cu furnizorii companiei, optimizând activitatea departamentului de marketing și vânzări.
Funcționalități:
- Introducerea comenzilor, dispecerizarea acestora și emiterea facturilor
- Vizualizarea și listarea automată a facturilor sortate în funcție de diverse criterii: județe, orașe, zone, grupuri de clienți, străzi, agenți etc.
- Calculul numărului și tipărirea de etichete pentru coletele expediate
- Posibilitatea de a defini și lucra cu mai multe categorii de prețuri (de catalog, promoțional etc.)
- Situații de vânzări/încasări pe agenți sau clienți, zone etc.
- Calcularea și contabilizarea penalităților
- Cunoașterea permanentă a pozițiilor financiare în raport cu partenerii precum și a documentelor aferente
- Controlul creditelor.
Beneficii:
- Automatizarea procesului de vânzare
- Optimizarea vânzarilor
- Eficientizarea și măsurarea campaniilor de maketing
- Vizibilitate în timp real