Strada Doina 9, Bucuresti

ERA-CRM

CRM : Customer Relationship Management
Modulul de CRM din ERA-ERP  vă permite să mențineți istoricul clienților, să analizați concurenții și să previzionați vânzările.

  • Clienții aprind luminile, motiv pentru care un modul CRM eficient este atât de important pentru o soluție ERP de succes. Aceste module vă pot ajuta să gestionați clienții, clienții și procesele de vânzare. Unele caracteristici de bază CRM care sunt de obicei incluse în aceste module includ liste de contacte, istorii de interacțiuni și analize de bază. Aceste caracteristici sunt componente de bază ale CRM care vă pot asigura că furnizați clienților dvs. cele mai relevante promoții de produse pe baza unor elemente precum istoricul achizițiilor.
  • Dacă sunteți în căutarea unui modul CRM mai puternic, trebuie să vă uitați la câteva funcții avansate. Pentru început, un bun manager de contact poate face minuni pentru o afacere. Păstrarea unei înregistrări exacte a clienților, clienților și perspectivelor dvs. poate fi un beneficiu uriaș pentru compania dvs., deoarece aceste informații sunt extrem de utile și acționabile pentru operațiunile dvs. de vânzări și marketing.
  • Modulele CRM robuste din sistemele ERP ar putea avea un manager de contact care colectează mai mult decât doar nume și adrese de e-mail. Acestea pot conține capacitatea de a înregistra și de a urmări istoriile de interacțiune ale clienților, clienților și perspectivelor dvs., ceea ce oferă contextului echipei dvs. cu privire la ceea ce ați discutat sau ați trimis fiecărui potențial client. Aceasta poate reduce comunicarea repetată și optimiza procesul de vânzări prin utilizarea informațiilor istorice pentru a conduce mai bine.
  • Funcțiile de segmentare vă ajută, de asemenea, să faceți mai multe cu datele clienților. În loc să vizualizați doar locația clienților dvs., este posibil să le puteți viza și pe regiuni. Cu funcționalitatea de segmentare, puteți identifica cui clienți puteți trimite garanții de marketing specifice regiunii. Publicitatea specializată este mai probabil să se convertească decât materialele generice, cu totul cuprinzătoare.
  • Modulele CRM vă pot ajuta, de asemenea, să aflați cine sunt clienții dvs. de top și să-i vizați pentru oportunități potențiale de vânzare încrucișată. Puteți descoperi oportunități de vânzare suplimentare în cazul în care, anterior, ați crezut că nu există.
  • Tablouri de bord și rapoarte completează caracteristicile dvs. mai avansate ale modulului CRM. Similar cu modulele de gestionare financiară, puteți utiliza tablouri de bord pentru analiza dintr-o privire pentru a evalua performanța eforturilor dvs. de marketing și vânzări. Funcțiile de raportare vă ajută să găsiți tendințe și să aprofundați mai mult datele dvs., astfel încât să puteți face modificările necesare pentru a vă îmbunătăți procesele de marketing și vânzări.