Strada Doina 9, Bucuresti

Salarizare

Permite gestionarea tuturor proceselor și activităților specifice departamentului de resurse umane, atât în ceea ce privește partea de evidența personalului cât și salarizarea. De asemenea, asigură mecanismul de raportare a diferitelor situații (D112, D205) solicitate de terțe entități privind fiscalitatea, asigurările sociale, șomajul etc.

Funcționalități:

  • Realizarea de simulări pentru a stabili salariul net/brut al unui viitor angajat pornind de la salariul brut/net;
  • Introducerea pontajului într-un mod facilitat de aplicație prin preluarea automată a orelor conform contractelor, dar se ține seama de concediile medicale și de odihnă;
  • Calculul salariilor angajaților, pe baza unui model adaptabil și ușor accesibil utilizatorului, care permite atașarea grupurilor de angajați la tranzacții (formule de calcul) specifice acestora;
  • Permite reținerea automată de sume pentru fiecare angajat pentru care lunar trebuie oprită o anumită sumă de bani. Se stabilește suma de referință la care trebuie să se ajungă și se fac rețineri lunar până când suma țintă este atinsă;
  • Listarea statului de plată pentru avans sau lichidare, cu multiple opțiuni de sortare, selecție și/sau prezentare a datelor;
  • Listarea fluturașilor pentru avans sau lichidare;
  • Listarea statului de plată pentru membrii în consiliul de administrație;
  • Obținerea fișei de impozit/adeverință de impozit a fiecărui angajat;
  • Calculul contribuțiilor angajatului/angajatorului la fondurile de șomaj, la casele de asigurări sociale, la administrațiile financiare;
  • Gestionarea zilierilor: registrul zilierilor, preluarea în stat de plată, preluarea în declarația 112;
  • Exportul datelor către diverse programe;
  • Obținerea de situații statistice privind salariile angajaților;
  • Generarea automată a notelor contabile;
  • Crearea de rapoarte definite de utilizator;
  • „Obținerea de fișiere de raportare către bănci, în formate specifice.

 Beneficii:

  • Acuratețe în calcularea salariilor;
  • Respectarea normelor legale existente precum și a politicii de confidențialitate salarială;
  • Flexibilitate;
  • Ușurință în utilizare.