Strada Doina 9, Bucuresti

Self Service

Prea multe probleme in departamentul HR? Procese complicate si greoaie, volum de munca prea mare, trasabilitate îngreunata a informațiilor personale? Avem soluția potrivita: portalul Self-service, aplicația care nu trebuie sa lipsească din compania dvs.

Self Service permite gestionarea informațiilor personale direct de către angajați, astfel încât departamentul HR este  degrevat de anumite activități consumatoare de timp. Angajații pot efectua actiuni precum depunerea cererilor de concediu, verificarea și aprobarea acestora, accesarea și tipărirea fluturașilor de salariu.

Departamentul de resurse umane nu va mai fi confundat constant de către angajați pentru informații și sarcini pe care acum le pot prelua și efectua pe cont propriu. Prin urmare, modulul Self-Service sporește eficiența HR, oferind în același timp angajaților un acces mai rapid la informații care țin de nevoile lor personale. În același timp, Self-Service asigură o mai bună confidențialitate a datelor și o gestionare eficienta a informațiilor în cadrul companiei.

Cu ce ajuta angajatii

Cu ce ajuta firma

Self-Help

 

Fiecare angajat poate accesa contul de Self-Service pentru a-și  actualiza datele personale, pentru a solicita concedii, depune on-line și/sau notificarea modificărilor la schimburile de muncă etc.

 

24/7 acces

Cu ajutorul aplicației Self-Service, angajații pot ști în orice moment câte zile de concediu au efectuat, câte zile de concediu mai au, pontajul sau orice alte informații de interes, la orice ora din zi.

Track progress of applications/Trasabilitatea progresului

La efectuarea cererilor de concediu, angajații pot urmări cu ușurință starea aplicațiilor lor și pot trimite memento-uri prin e-mail cu un singur click. Angajații vor fi, de asemenea, notificați prin e-mail sau telefon la fiecare modificare privind fluxul.

Salarii

Integrat cu modulul optional de salarizare, Self Service permite angajatilor sa aiba acces imediat la adeverinte de venit, adeverinte de vechime si fluturasi salariu.

Cresteti productivitatea departamentului de HR

Departamentul dumneavoastră de HR aloca o mare parte a timpului cu verificarea și modificarea informațiilor angajaților. Cu Serviciul Self-Service astfel de sarcini pot fi eliminate, angajații având posibilitatea să își gestioneze singuri o mare parte din datele personale. Departamentul dvs. de resurse umane se poate concentra acele activități care fac diferența, cum ar fi punerea în aplicare a politicilor pentru companiei și descoperirea oamenilor potriviți.

Raportare

Toate informațiile colectate de portalul Serviciului Self Service sunt stocate într-o bază de date backend, ceea ce facilitează raportarea. Un raport bine structurat, cu informații actualizate facilitează procesul de luare a deciziilor esențiale precum restructurarea companiei.

Un departament HR mai receptiv

Modulul Self-Service facilitează personalului de resurse umane să  răspundă mai rapid la solicitările angajaților, rezultând astfel o comunicare mai strânsă intre HR și celelalte departamente din cadrul companiei.

Securitate si audit

Serviciul Self-service este o soluție sigură bazată pe tehnologii web standard SSL – aceeași tehnologie pe care o folosește banca pentru serviciile bancare online. Informațiile captate de portalul Self-Service sunt protejate în siguranță și îndeplinesc standardele industriei în ceea ce privește procesul de auditare.