2. Adăugarea unui punct de lucru și a unei gestiuni în cadrul unui punct de lucru nou definit

  1. Intrați în Aplicatie – Administrare – Structura Companie;
  2. In noua fereastră deschisă, trebuie să aveți definită rădăcina (identificată prin pictograma
    unei case). Puteți edita numele, dar și codul, astfel încât să se identifice cu
    denumirea companiei dvs.;
  3. Facand click dreapta pe cod, aveți la dispoziție următoarele opțiuni:
  • Adauga: pentru adăugarea unui (sub)compartiment la locul ierarhic stabilit;
  • Stergere: pentru ștergerea unui (sub)compartiment selectat;
  • Drepturi utilizator: pentru alocarea unor drepturi de acces anumitor utilizatori
    (similar cu selecția Administrare/Drepturi).
  1. Alegeți “Adauga”. Si completați codul, denumirea și marcați-l ca fiind vizibil;
  2. Acum faceți click dreapta pe noul punct de lucru, definit la pasul 4 și il completați de
    asemenea cu codul dorit, numele, metoda de stoc, marcați sa fie vizibil și sa fie gestiune;
  3. Salvați modificările, apăsând “Salveaza”.
Was this page helpful?

Leave a reply