- Grupul de butoane “Salveaza”, “Inchide” ce permite salvarea modificărilor, respectiv închiderea ferestrei;
- Grupul de butoane “Preview”, “Tipareste”, “+
- “Preview”– oferă doar posibilitatea vizualizării documentului creat, după ce acesta a fost salvat;
- “Tipareste” – oferă posibilitatea vizualizării și tipăriirii documentului creat;
- “+” – oferă posibilitatea tipăririi directe a documentului.
- Butonul “Sterge” – permite ștergerea documentului de pe ecran;
4. Butonul “Continua” – permite adăugarea unui nou document de același tip pentru partenerul curent, selectat pe documentul inițial;
5. Butonul “Preia date din documentul de referinta” – permite preluarea liniilor dintr-un document de referință. Acesta trebuie specificat în câmpul “document asociat”, din partea stângă a ferestrei.
6. Submeniul “Contabilitate” ascunde următoarele opțiuni:
- “Nota contabila asociata”;
- “Are nota contabila manuala”;
- “Sterge nota contabila asociata”.
7. Zona ce conține informațiile referitoare la document (pot varia în funcție de tipul de document ales pentru introducere):
- Tip document; – Valuta;
- Nume Partener; – Valoare;
- Numar si serie document; – Valoare TVA;
- Document asociat; – Total.
- TVA;
8. Zona liniilor de pe document;
9. Rând pentru afișarea valorii totale de pe linii;
10. Bara de navigare în liniile documentului – permite adăugarea unei linii (alternativa este tasta Insert), sau ștergerea acesteia.