13. Explicații pentru Interfața de introducere documente

  1. Grupul de butoane “Salveaza”, “Inchide” ce permite salvarea modificărilor, respectiv închiderea ferestrei;
  2. Grupul de butoane “Preview”, “Tipareste”, “+
    • “Preview”– oferă doar posibilitatea vizualizării documentului creat, după ce acesta a fost salvat;
    • “Tipareste” – oferă posibilitatea vizualizării și tipăriirii documentului creat;
    •  “+” – oferă posibilitatea tipăririi directe a documentului.
  3. Butonul “Sterge” – permite ștergerea documentului de pe ecran;

4. Butonul “Continua” – permite adăugarea unui nou document de același tip pentru partenerul curent, selectat pe documentul inițial;

5. Butonul “Preia date din documentul de referinta” – permite preluarea liniilor dintr-un document de referință. Acesta trebuie specificat în câmpul “document asociat”, din partea stângă a ferestrei.

6. Submeniul “Contabilitate” ascunde următoarele opțiuni:

  • “Nota contabila asociata”;
  • “Are nota contabila manuala”;
  • “Sterge nota contabila asociata”.

7. Zona ce conține informațiile referitoare la document (pot varia în funcție de tipul de document ales pentru introducere):

    • Tip document; – Valuta;
    • Nume Partener; – Valoare;
    • Numar si serie document; – Valoare TVA;
    • Document asociat; – Total.
    • TVA;

8. Zona liniilor de pe document;

9. Rând pentru afișarea valorii totale de pe linii;

10. Bara de navigare în liniile documentului – permite adăugarea unei linii (alternativa este tasta Insert), sau ștergerea acesteia.

Was this page helpful?

Leave a reply