- Grupul de butoane “Salveaza”, “Inchide” – permit salvarea modficărilor și închiderea ferestrei curente;
- Submeniul “Tipareste” conține opțiunile:
- Facturi – tipărirea facturilor din batchul selectat;
- Borderou Facturi – tipărirea borderoului de facturi din batchul selectat;
- Buletine Expeditie Posta – tipărirea buletinelor de expeditie prin posta;
- Borderou Expeditie Posta – tipărirea borderoului de expeditie prin posta;
- Borderou Expeditie Curier – tiparirea borderoului de expeditie prin curier;
- Etichete – ascude alte două opțiuni pentru tipărire etichete pentru plicuri:
- Posta;
- Agent.
- Butonul “Descarca gestiunea” – permite realizarea automată a bonurilor de consum pentru produsele ce apar pe facturi, într-o anumită gestiune selectabilă de către utilizator;
- „Expedire prin e-mail” – permite expedierea prin e-mail a facturilor din batchul selectat. Presupune ca toti clienții către care se dorește expedierea să aibă completate adresele de e-mail, altfel aceștia nu vor putea primi factura prin e-mail. Prin apăsarea butonului se deschide o nouă fereastră, ce permite introducerea adresei de e-mail de la care vor fi expediate mesajele, precum și un text asociat;
- Zona în care sunt afișate toate batchurile existente. Se specifică și utilizatorul care a generat acel batch;
- Zona de filtru pentru documentele afișate (după număr document) – permite afișarea doar a documentelor având numărul cuprins în intervalul specificat;
- Lista documentelor ce aparțin batchului selectat în zona 5. Doar documentele afișate în această listă intră sub incidența butoanelor de tipărire sau expediere prin e-mail.