Explicații pentru Interfața Prelucrare Batchuri

  1. Grupul de butoane “Salveaza”, “Inchide” – permit salvarea modficărilor și închiderea ferestrei curente;
  2. Submeniul “Tipareste” conține opțiunile:
    1. Facturi – tipărirea facturilor din batchul selectat;
    1. Borderou Facturi – tipărirea borderoului de facturi din batchul selectat;
    1. Buletine Expeditie Posta – tipărirea buletinelor de expeditie prin posta;
    1. Borderou Expeditie Posta – tipărirea borderoului de expeditie prin posta;
    1. Borderou Expeditie Curier – tiparirea borderoului de expeditie prin curier;
    1. Etichete – ascude alte două opțiuni pentru tipărire etichete pentru plicuri:
      1. Posta;
      1. Agent.
  3. Butonul “Descarca gestiunea” – permite realizarea automată a bonurilor de consum pentru produsele ce apar pe facturi, într-o anumită gestiune selectabilă de către utilizator;
  4. Expedire prin e-mail” – permite expedierea prin e-mail a facturilor din batchul selectat. Presupune ca toti clienții către care se dorește expedierea să aibă completate adresele de e-mail, altfel aceștia nu vor putea primi factura prin e-mail. Prin apăsarea butonului se deschide o nouă fereastră, ce permite introducerea adresei de e-mail de la care vor fi expediate mesajele, precum și un text asociat;
  5. Zona în care sunt afișate toate batchurile existente. Se specifică și utilizatorul care a generat acel batch;
  6. Zona de filtru pentru documentele afișate (după număr document) – permite afișarea doar a documentelor având numărul cuprins în intervalul specificat;
  7. Lista documentelor ce aparțin batchului selectat în zona 5. Doar documentele afișate în această listă intră sub incidența butoanelor de tipărire sau expediere prin e-mail.
Was this page helpful?

Leave a reply