- În Resurse Umane – Personal;
- Căutați în lista angajaților activi persoana căreia doriți sa-i introduceți un concediu de odihnă; Selectați-o;
- Mergeți în secțiunea „Concedii Odihna”;
- Faceți click fie pe butonul “+” din partea inferioară a paginii sau direct pe rândul gol aflat în partea superioară, cel identificat de propoziția: “Click aici pentru a adăuga o nouă înregistrare”;
- Trebuie să completați câmpurile:
- De la: Data de la care începe concediul de odihnă;
- Pana la: Data la care se încheie concediul de odihnă;
- Zile: Numarul de zile lucrătoare ale concediului de odihnă (se completează automat);
- Descriere: Se pot introduce anumite observații referitoare la concediul de odihnă ce urmează a fi introdus;
- Platit: Se bifează pentru a confirma plata concediului, în avans față de data stabilită pentru plata lichidării.
- Suma de plată: Se introduce suma ce trebuie plătită angajatului.
- Salvați modificările.