Introducerea concediului de odihnă

  1. În Resurse Umane – Personal;
  2. Căutați în lista angajaților activi persoana căreia doriți sa-i introduceți un concediu de odihnă; Selectați-o;
  3. Mergeți în secțiunea „Concedii Odihna”;
  4. Faceți click fie pe butonul “+” din partea inferioară a paginii sau direct pe rândul gol aflat în partea superioară, cel identificat de propoziția: “Click aici pentru a adăuga o nouă înregistrare”;
  5. Trebuie să completați câmpurile:
    1. De la: Data de la care începe concediul de odihnă;
    1. Pana la: Data la care se încheie concediul de odihnă;
    1. Zile: Numarul de zile lucrătoare ale concediului de odihnă (se completează automat);
    1. Descriere: Se pot introduce anumite observații referitoare la concediul de odihnă ce urmează a fi introdus;
    1. Platit: Se bifează pentru a confirma plata concediului, în avans față de data stabilită pentru plata lichidării.
    1. Suma de plată: Se introduce suma ce trebuie plătită angajatului.
  6. Salvați modificările.
Was this page helpful?

Leave a reply