Administrare

Acest modul este esențial pentru funcționarea corectă a produsului.
Permite:

  • definirea structurii organizatorice a companiei;
  • definirea parametrilor generali ai companiei:
    – denumirea companiei;
    – adresa companiei (strada, localitate etc);
    – băncile cu care lucreaza compania și conturile bancare aferente;
    – codul fiscal și codul de înregistrare la registrul comerțului;
    – nume director companie etc.
  • configurarea în vederea asigurării unor servicii funcționale de interes general pentru
    companie:
    – transferul electronic al documentelor între compartimente;
    – validarea strictă a gestiunilor care se introduc în momentul completării
    – documentelor de evidentă;
    – folosirea denumirilor alternative pentru produse și servicii în relațiile
    – economice cu partenerii (furnizori/clienti);
    – imposibilitatea introducerii de documente în perioadele închise din punct de
    vedere contabil.
  • definirea nomenclatoarelor companiei:
    – de produse;
    – de unități de măsură;
    – de valute;
    – de documente
    – bănci etc.
  • definirea utilizatorilor aplicației și drepturile lor de acces.
Was this page helpful?

Leave a reply