1. Se caută şi se deschide factura, prin intermediul ferestrei Documente – Căutare;
2. Se apasă butonul aferent stării împerecherii, aflat în dreapta sus:
– (A) = neîmperecheat:
- se cere selectarea modului de înregistrare a plăţii (facturi furnizor) sau a încasării (facturi client);
- se introduc parametrii necesari generării documentului de plată/încasare:
- se finalizează împerecherea prin apăsarea butonului “Accepta”.
– (B) = împerecheat parţial: va apărea întrebarea dacă se doreşte împerecherea soldului:
a) În cazul în care se alege Da: Se intră pe rutina de împerechere prezentată mai sus
b) Dacă se alege Nu la întrebarea “Imperecheaţi soldul documentului?”, va apărea lista documentelor ce au realizat împerecherea:
– (C) = împerecheat total: va apărea lista documentelor ce au realizat împerecherea. De asemenea, se permite vizualizarea acestora, prin apăsarea butonului “Afisare”.