Ciclul de generare al facturilor presupune
- Deschiderea unei noi perioade. Acest mecanism permite lucrul pe comenzi în perioade diferite. Având astfel, la dispoziție un istoric complet al tutuor comenzilor avute dea lungul timpului;
- Intrați în Facturare Automată – Deschide Perioada;
- Selectați data deschiderii;
- Apăsați “Acceptă”.
- Confirmarea comenzilor în interfața “Portofoliu Comenzi”:
- Intrați în Facturare Automată – Produse Necontorizabile – Portofoliu Comenzi;
- Selectați ultima perioadă deschisă, din partea superioară a interfeței, dacă aceasta nu este deja cea afișată. În deptul câmpului “Perioada” trebuie să fie trecută ultima dată deschisă;
- Puteți adăuga noi comenzi, după mecanismul prezentat mai sus: Introducerea unui nou client în modulul de facturare automată
- Faceți click dreapta pe fiecare comandă pe care doriți să o facturați, alegeți din listă opțiunea “Comanda Confirmata”;
- Salvați modificările.
- Procesarea comenzilor în interfața “Dispecer”:
- Intrați în Facturare Automată – Produse Necontorizabile – Dispecer;
- Faceți click dreapta pe fiecare comandă pe care doriți să o facturați, alegeți din listă opțiunea “Comanda Procesată”;
– Prelucrare Batchuri;
- Căutați în lista din partea superioară a ferestrei batchul dorit, după data de generare, de
exemplu; - Pentru tipărire apăsați “Tipareste – Facturi”, iar în acest moment toate documentele
afișate în partea de jos a interfeței vor fi tipărite.
Observație: Doar documentele afișate vor fi tipărite. - Pentru expedierea prin e-mail, apăsați “Expediere prin e-mail”;
- În fereatra apărută completați:
- Adresa de e-mail a expeditorului;
- Parola de acces asociată adresei de e-mail;
- Hostul si portul specifice furnizorului adresei de e-mail;
- Subiectul mesajului;
- Corpul mesajului.
Interfața – Expediere facturi generate automat prin e-mail