Generarea facturilor

Ciclul de generare al facturilor presupune

  1. Deschiderea unei noi perioade. Acest mecanism permite lucrul pe comenzi în perioade diferite. Având astfel, la dispoziție un istoric complet al tutuor comenzilor avute dea lungul timpului;
  2. Intrați în Facturare Automată – Deschide Perioada;
  3. Selectați data deschiderii;
  4. Apăsați “Acceptă”.
  5. Confirmarea comenzilor în interfața “Portofoliu Comenzi”:
    1. Intrați în Facturare Automată – Produse Necontorizabile – Portofoliu Comenzi;
    1. Selectați ultima perioadă deschisă, din partea superioară a interfeței, dacă aceasta nu este deja cea afișată. În deptul câmpului “Perioada” trebuie să fie trecută ultima dată deschisă;
    1. Puteți adăuga noi comenzi, după mecanismul prezentat mai sus: Introducerea unui nou client în modulul de facturare automată
    1. Faceți click dreapta pe fiecare comandă pe care doriți să o facturați, alegeți din listă opțiunea “Comanda Confirmata”;
    1. Salvați modificările.
  6. Procesarea comenzilor în interfața “Dispecer”:
    1. Intrați în Facturare Automată – Produse Necontorizabile – Dispecer;
    1. Faceți click dreapta pe fiecare comandă pe care doriți să o facturați, alegeți din listă opțiunea “Comanda Procesată”;

– Prelucrare Batchuri;

  1. Căutați în lista din partea superioară a ferestrei batchul dorit, după data de generare, de
    exemplu;
  2. Pentru tipărire apăsați “Tipareste – Facturi”, iar în acest moment toate documentele
    afișate în partea de jos a interfeței vor fi tipărite.
    Observație: Doar documentele afișate vor fi tipărite.
  3. Pentru expedierea prin e-mail, apăsați “Expediere prin e-mail”;
  4. În fereatra apărută completați:
  • Adresa de e-mail a expeditorului;
  • Parola de acces asociată adresei de e-mail;
  • Hostul si portul specifice furnizorului adresei de e-mail;
  • Subiectul mesajului;
  • Corpul mesajului.

Interfața – Expediere facturi generate automat prin e-mail

Was this page helpful?

Leave a reply