Introducerea reținerilor

  1.             În Resurse Umane – Personal;
  2. Căutați în lista angajaților activi persoana căreia doriți sa-i introduceți o reținere, fie regulat, în fiecare lună, sau o singură dată. Selectați-o;
  3. Mergeți în secțiunea „Retineri”;
  4. Faceți click fie pe butonul “+” din partea inferioară a paginii sau direct pe rândul gol aflat în partea superioară, cel identificat de propoziția: “Click aici pentru a adăuga o nouă înregistrare”;
  5. Trebuie să completați câmpurile:
    1. Tip retinere: aveți la dispoziție opțiunile din nomenclatorul de rețineri (Nomenclatorare – Tipuri retineri). Pentru fiecare din opțiunile nomenclatorului trebuie sa aveți deja mapată o variabilă de intrare;
    1. Luna: alegeți oricare zi din luna pentru care se aplică reținerea. Dacă doriți ca reținerea să se facă în rate, aici introduceți luna de start. Luna de final nu este necesară, deoarece reținerea nu va mai fi percepută, în momentul în care “Baza Curenta Reținere” a fost acoperită prin tranșele lunare achitate (“Rata Lunara”);
    1. In rate: se bifează dacă este vorba despre o reținere lunară, altfel se debifeaza;
    1. Baza Curenta Retinere: se completeaza suma totală ce va trebui reținută de la angajat;
    1. Rata lunara: Este obligatorie dacă s-a optat pentru realizarea reținerii în rate a sumei de reținut de la angajat (s-a bifat “In rate”).
  6. Salvați modificările.
Was this page helpful?

Leave a reply