Strada Doina 9, Bucuresti

Documente

Este modulul principal al aplicației oferind suportul necesar introducerii datelor în sistem.

Funcționalități: 

  • Definirea tipurilor de documente necesare în activitatea firmei (ex. facturi, chitanțe, OP-uri, NRCD-uri, bonuri de consum, etc.) și a drepturilor utilizatorilor privind folosirea acestora
  • Emiterea de documente către clienți (ex. facturi)
  • Definirea de jurnale de numerotare automată a documentelor emise prin intermediul aplicației
  • Regăsirea documentelor de către utilizatori prin folosirea unor criterii de căutare (filtrare) multiple sau sortare. Criteriile de căutare multiple sunt salvate la nivel de utilizator, permițând căutarea ulterioară a documentelor după aceleași criterii doar prin selecția filtrelor salvate anterior
  • Obținerea de situații personalizate pe baza documentelor introduse
  • Generearea declarațiilor în conformitate cu legislația în vigoare (ex. declarațiile 390, 394)
  • Obținerea de informații privind crearea/modificarea documentelor introduse, oferind astfel posibilitatea de auditare a activității la nivelul sistemului
  • Tipărirea batch a mai multor documente selectate de utilizator
  • Obținerea situațiilor privind centrele de cost/venituri, asa cum au fost definite de utilizator
  • Generarea unui document dintr-un alt document sursă, reducând astfel timpul de introducere a datelor precum și posibilitatea de producere a erorilor de introducere date.

Beneficii:

  • Creșterea performanței
  • Minimizarea riscurilor
  • Reducerea costurilor interne
  • Simplificarea proceselor
  • Flexibilitate
  • Optimizarea fluxurilor de lucru